Bil. Piagam Pelanggan Bahagian Tarikh Permohonan Dibuka Tarikh Permohonan Ditutup Tarikh Pendaftaran Bilangan Diterima Bilangan Diproses dan Selesai Pencapaian
1. Mengeluarkan tawaran kemasukan bagi kursus jangka panjang di ILJTM dalam tempoh tiga (3) minggu sebelum kursus bermula (Bahagian Pengurusan Latihan) BPPL 30 Oktober 2022 28 November 2022 7 Februari 2023 (Pendaftaran Pelajar Baharu
Sesi 1/2023)
- - 100%
2. Memastikan pelajar-pelajar ILJTM disahkan layak dianugerahkan sijil/diploma dalam tempoh dua (2) bulan selepas tamat sesi latihan. BKKL - - - 245 245 100%
3. Menjelaskan semua tuntutan bil-bil bayaran dalam tempoh 7 hari dari tarikh penerimaan dokumen lengkap. Pentadbiran - - - 74 74 100%
4. Mengesahkan penerimaan aduan dalam tempoh 24 jam dan dan memberi maklum balas aduan dalam tempoh 7 hari bekerja. Pegawai Aduan Pelanggan - - - 0 0 100%
5. Memastikan setiap pelanggan yang berurusan di kaunter akan dilayan dalam tempoh masa 15 minit. Pegawai Khidmat Pelanggan - - - 112 112 100%

"PENERAJU DALAM MELAHIRKAN TENAGA MAHIR NEGARA"

Be Inspired | Be Extraordinary | Be World Class with TVET